У Кориснички центар Топлане само с маском

У складу са епидемиолошком ситуацијом и у циљу спречавања ширења вируса COVID-19, Новосадска топлана наставља са стриктним спровођењем свих препоручених мера.
Novosadska toplana
Фото: Промо

С тим у вези, посета Корисничком центру могућа је уз обавезно коришћење заштитних маски. Такође се стриктно поштују мере физичке дистанце, број корисника у просторијама је ограничен и на улазу у просторије корисницима се мери телесна температура.

„Молимо кориснике услуга, посебно уколико имају било какве симптоме респираторне инфекције, да се за сва питања и рекламације Предузећу обраћају телефонским или путем мејла, како бисмо сваку могућност ширења вируса непосредним контактом свели на минимум“, кажу у Топлани.

За пријем поште отворен је шалтер Писарнице Предузећа, радном данима од 7,00 до 15,00 часова, без могућности уласка у просторије и уз спровођење препоручених мера заштите.

За све информације, као и пријаву рекламација на квалитет услуге, корисницима су отворени бројеви телефона 423-712, 420-853 и број 0800-100-021, сваког дана од 6 до 22 часа. У случају цурења на кућној инсталацији, због хитности интервенције и доступности телефона корисницима 24 сата, потребно је позвати на број телефона 4881-105, који је на располагању искључиво за ту врсту пријаве. Корисници могу да нам се обрате и путем мејл адресе osj@nstoplana.rs .

 

 

EUR/RSD 117.1415
Најновије вести