НОВИ САД ДОБИЈА ДВА НОВА МОСТА Премијер Милош Вучевић поручио: То више неће бити исти град (ФОТО, ВИДЕО)

Председник Владе Србије Милош Вучевић и министар грађевинарства, саобраћаја и инфраструктуре Горан Весић започели су обилазак радова на новим новосадским мостовима.
1
Фото: Дневник/ Ф. Бакић

Они су се најпре уверили у то како теку радови на четвртом новосадском мосту између Лимана и Сремске Каменице, односно, на мосту у оквиру обилазнице. Премијер Вучевић и министар Весић су у 11 часова били на градилишту овог моста са сремске стране Дунава. Обиласку радова присуствују и председница Покрајинске владе Маја Гојковић, директор Коридора Србије Александар Антић, градоначелник Новог Сада Милан Ђурић и Весна Туркулов, носилац изборне листе „Александар Вучић – Нови Сад сутра“.

Они су потом отишли на градилиште петог новосадског моста који се гради у оквиру Фрушкогорског коридора. Овај мост биће изграђен између Петроварадина, односно насеља Садови, и Каћа.

Фото: Дневник/ Ф. Бакић

Вучевић је поручио да изградњом ових мостова Нови Сад више неће бити исто град.

„Добиће бољу димензију о којој су сањале генерације Новосађана а ми смо достојни да их досањамо- нагласио је Вучевић.

Додао је да  сада цео транзит иде преко друмско-железничког моста и улази у Нови Сад.

„Оптерећује Партизанску улицу, Темеринску, Сентандрејски пут. Завршетком изградње фрушкогорског коридора, транзид ће бити измештен како то доликује, ван града. Такоже, мост у продужетку Булевара Европе значиће спас за саобраћај у граду“, навео је премијер Вучевић.

Фото: Dnevnik.rs

Министар Весић истиче да Влада Републике Србије у Новом Саду гради два моста, а ускоро ће почети да гради и трећи.

„Важно је да Новосађани знају да ће до октобра 2026. године бити завршен Фрушкогорски коридор. То значи да ће тада и мост између Петроварадина и Каћа бити у функцији - реко је Весић.

Фото: Дневник/Ф. Бакић

Када је реч о мосту у наставку Булевара Европе, Весић наводи  да ће имати везу са Фрушкогорском коридором, и биће пуштен у саобраћај до краја 2026.године.

„Изградњом ових мостова саобраћај на Мосту слободе ће бити растерећен за 40 одсто, а на Варадинском за 50 одсто и око 750 хиљада евра годишње ће грађани Новог Сада уштедети на гориву због краћег времана путовања и биће смањено загађење ваздуха.“, истакао је Весић.

 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 

A post shared by NS Uživo (@nsuzivo.rs)

Са прилазним вијадуктом, четврти новосадски мост биће дуг око 2,5 километра, док ће главна конструкција изнад реке бити дуга 880 метара. Имаће две коловозне, са по две саобраћајне траке, биће широк скоро 30 метара, а имаће и обостране пешачке и бициклистичке стазе. Конструкцију над водом држаће три једнострука пилона од по 30 метара висине, са 11 косих затега у паровима.

Фото: Dnevnik.rs

 

Фото: Dnevnik.rs

Пети новосадски мост или како га још зову Фрушкогорски мост, део је планираног Фрушкогорског коридора и имаће укупну дужину од 1.765 метара, укључујући прилазне конструкције, са ширином од 25 до 28 метара. Главни део моста преко Дунава простираће се на дужини од 505,75 метара.

Р. Д.

 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 

A post shared by Dnevnik (@dnevnik.rs)

EUR/RSD 117.0802
Најновије вести