Луфтханса тужила путника јер је пропустио лет, тражи 2.000 евра

БЕРЛИН: Немачка авиокомпанија "Луфтханса" тужила је једног путника који се није појавио на лету за последњу деоницу путовања.
lufthansa, epa
Фото: EPA (LUKAS BARTH)

Како јавља ЦНН, ради се о пракси коју користе неки путници да би карту платили јефтиније. Путници који преседају на некој локацији не настављају пут до финалне дестинације јер им је тако пут јефтинији. 

На пример када неко лети из Њујорка до Сан Франциска може да купи јефтинију карту од Њујорка до Тахоа са преседањем у Сан Франциску.

Када путник стигне у Сан Франциско једноставно не настави свој пут и не појави се на лету до крајње дестинације за коју је платио.

"Луфтханса" је тако тужила путника који је купио карте за повратни лет из Осла за Сијетл са преседањем у Франкфурту и тражи компензацију нешто већу од 2.000 евра.

Путник се појавио на свим летовима, али није се појавио на повратном лету из Франкфурта за Осло. Уместо тога букирао је други "Луфтхансин" лет од Франкфурта до Берлина, преноси портал Индекс.

"Луфтханса" је путника тужила због кршења правила и услова компаније и тражи од њега 2.112 евра компензације. 

Берлински суд одбацио је тужбу, али је портпарол "Луфтхансе" за ЦНН потврдио да је компанија већ уложила жалбу.

EUR/RSD 117.1474
Најновије вести