Трговци нерадо примају рекламације

КИКИНДА: За тржишну инспекцију увек има посла па је прошле године на подручју Севернобанатског управног округа, на основу више од 1.000 контрола, формирано 756 предмета.
pijaca kikinda, Dnevnik/M. Mitrović
Фото: Dnevnik.rs

Начелник Одељења тржишне инспекције Милосав Булатовић изјавио је да су у тим контролама инспектори правосудним органима поднели 52 захтева за покретање прекршајног поступка, одузели робе у вредности 127.000 динара и ставили ван промета робу због кршења прописа који су у надлежности ове инспекције у вредности 4,3 милиона динара.

Тржишни инспектори су извршили 29 контрола по пријавама грађана у којима су у 16 случајева утврђене неправилности. Потрошачи са подручја Севернобанатског округа највише се жале на неиздавање рачуна, неистакнуте цене, као и да продавци неће да приме рекламацију или да нису одговорили у законском року, а иначе на нивоу државе најбројније су жалбе грађана на услуге мобилне телефоније, кабловске телевизије, интернета и рачуна за електричну енергију. Купци су често незадовољни и квалитетом тек купљене одеће и обуће.

Интересантан случај у Кикинди се десио у погледу обмањивања купаца. Тако је фирма која послује у највећем севрнобанатском граду обећала потрошачима да ће у року од три дана за куповину безалкохолног пића и пива добити ваучер са 20 посто попуста за куповину исте робе, уз напомену да ваучери не важе за већ купљену робу.

- Када су купци дошли да искористе попуст сва безалкохолна пића и пива била су снижена па су ваучери и право које су им сами трговци дали били бескорисни. Ми смо доказали да је у питању обмањивање и поднели прекршајну пријаву надлежном суду – указује на овај пример Булатовић.

Текст и фото: М. Митровић

EUR/RSD 117.1527
Најновије вести