Амазон осваја тржиште Индије, али има озбиљног ривала

ЊУ ДЕЛХИ: Са 100 милиона нових интернет корисника сваке године, Индија је нарочито интересантно тржиште за америчку компанију за онлајн трговину Амазон, али ће због великих инвестиција индијског ривала Флипкарта, битка за доминацију на том брзорастућем тржишту е-трговине тек почети да се загрева.
Amazon
Фото: amazon.com

Индијска платформа за онлајн трговину Флипкарт најавила је ове недеље да је од водећих међународних компанија, попут Мајкрософта, Ибеја и кинеског Тенсента, прибавила средства у износу од 1,4 милијарде долара, што је највећа сума коју је икада прикупила једна индијска старт-ап компанија, оцењује агенција Франс прес.

Компанији Флипкарт, старој десет година, хитно је неопходна сва расположива помоћ како би се надметала са Амазоном, након што је та америчка компанија одредила Индију као глобални стратешки приоритет, најављујући пет милијарди долара инвестиција.

"Потребна им је значајна сума готовине како би се надметали на тржишту са Амазоном", каже директор компаније Интернешнел дејта корпорејшн, Џајдеп Мехта.

Сваке три секунде, један грађанин Индије се први пут конектује на интернет, према подацима Гугла.

Сваки трећи Индијац тренутно користи интернет, а предвиђа се да ће њихов број порасти за 300 милиона до 2020. године, углавном због растућег коришћења смартфона.

Амазон је ушао на индијско тржиште 2013. године, брзо преузимајући локални стартап Снеп дил (Snapdeal), чиме је постао други највећи играч на том тржишту.

EUR/RSD 117.1527
Најновије вести