У саопштењу тог ресора се наводи да једино такви производи могу да се нађу на домаћем и на захтевним иностраним тржиштима.
Кампања, како се наводи, започиње акцијом указивања на Српски знак усаглашености, који представља доказ испуњености најсавременијих европских стандарда у области безбедности техничких производа.
Помоћник министра привреде Јован Петровић тим поводом рекао је да све ово што се ради омогућава да се на тржиште стављају безбедни производи и штити животна средина, јер се у коначном мисли на потрошаче и њихову безбедност.
Они су кључни и зато Министарство привреде покреће ову кампању којом желимо да грађани, потрошачи, стекну навику да кад купују технику, мале кућне апарате, погледају, потраже и купе електрични производ који на себи носи Српски знак усаглашености - баш као што потрошачи у Европи траже чувени знак CE, подвукао је Петровић.
Штефен Худолин, шеф сектора у Делегацији ЕУ у Београду је рекао да је безбедност потрошача у Европској унији на првом месту.
Важно нам је и да српски потрошачи користе безбедне производе, као и да српски производи који се извозе гарантују безбедност у складу са европским нормама, казао је.
У оквиру кампање планирана је и серија информативних радионица за привреднике широм Србије у сарадњи са ПКС, као и интензивна сарадња са медијима у циљу указивања на важност техничке усаглашености и безбедности производа, упознавања и информисања како за потрошаче, тако и за наше привреднике, наводи се у саопштењу.