Српски знак гаранција безбедности уређаја

БЕОГРАД: Министарство привреде, у сарадњи са Европском унијом, покреће кампању „Безбедност нема цену“ о значају и ефектима примене прописа у области безбедности производа с циљем подизања свести грађана да бирају електричне производе који су тестирани од акредитованих институција и привреде.
trzni centar kupovina
Фото: Dnevnik arhiva

У саопштењу тог ресора се наводи да једино такви производи могу да се нађу на домаћем и на захтевним иностраним тржиштима.

Кампања, како се наводи, започиње акцијом указивања на Српски знак усаглашености, који представља доказ испуњености најсавременијих европских стандарда у области безбедности техничких производа.

Помоћник министра привреде Јован Петровић тим поводом рекао је да све ово што се ради омогућава да се на тржиште стављају безбедни производи и штити животна средина, јер се у коначном мисли на потрошаче и њихову безбедност. 

Они су кључни и зато Министарство привреде покреће ову кампању којом желимо да грађани, потрошачи, стекну навику да кад купују технику, мале кућне апарате, погледају, потраже и купе електрични производ који на себи носи Српски знак усаглашености - баш као што потрошачи у Европи траже чувени знак CE, подвукао је Петровић.

Штефен Худолин, шеф сектора у Делегацији ЕУ у Београду је рекао да је безбедност потрошача у Европској унији на првом месту.

Важно нам је и да српски потрошачи користе безбедне производе, као и да српски производи који се извозе гарантују безбедност у складу са европским нормама, казао је.

У оквиру кампање планирана је и серија информативних радионица за привреднике широм Србије у сарадњи са ПКС, као и интензивна сарадња са медијима у циљу указивања на важност техничке усаглашености и безбедности производа, упознавања и информисања  како за потрошаче, тако и за наше привреднике, наводи се у саопштењу.

EUR/RSD 117.1527
Најновије вести