Војводина све интересантнија туристичка дестинација

БУДИМПЕШТА: Другог дана Међународног сајма туризма у Будимпешти „УТАЗАС 2020“ на заједничком штанду у организацији Привредне коморе Војводине, Покрајинског секретаријата за привреду и туризам и Туристичке организације Војводине туристичку понуду Војводине, односно Србије представља заједно 35 туристичких и угоститељских предузећа.
Festival multikulturalnosti „Multikulti 2019“ u Somboru foto: M. Miljenović
Фото: Фестивал мултикултуралности „Мултикулти 2019“ у Сомбору фото: М. Миљеновић

Излагаче је посетио ресорни секретар и потпредседник Покрајинске владе Иван Ђоковић са сарадницима, који је рекао да из године у годину евидентно расте број туристичких посета и боравишта у АП Војводини и додао да туризам постаје грана у експанзији.

Нови туристички смештајни капацитети, подизање гастрономско-винске привреде једнако са културним туризмом, довели су до максималних резултата у последњем мандату ове Владе. Покрајински секретаријат за привреду и туризам и ове године издвојио је додатну количину новца да помогне субвенцијама мале и средње предузетнике у туризму и угоститељству, да се и даље развијају и да на све туристе, који долазе пре свега из иностранства, оставимо позитивне утиске, који ће ланчано повући и остатак туристичких интиренсената из тих земаља да нас посете, рекао је Ђоковић.

Виша саветница за туризам Драгица Самарџић казала је да Војводина има јако добру сарадњу са партнерима из Мађарске и да велики број туриста долази у Србију и Војводину.

Нарочито су им занимљиви програми сеоског туризма, јер желе да упознају традицију и културу становништва које живи у Војводини. Део едукативног програма у њиховим школама је у вези са локалним заједницама које живе у Војводини, рекла је Самарџић.

Директорица ТОВ Наташа Павловић истакла је значај представљања туристичке привреде на сајму туризма у Будимпешти, које се у последњих десет година, колико је већ ТОВ присутна на овом сајму, показало као веома успешно, а посебно је истакла важност презентације у Амбасади Србије у Будимпешти, које ће се одржаи и ове године за време трајања Сајма туризма.

Када причамо о туристима из Мађарске који посећују Војводину, морам да кажем да су до сада они били на четвртом, а сада су на трећем месту по броју посета. Дакле, број посета мађарских туриста порастао је за 5,2 одсто, а то је око 40.000 посетилаца из Мађарске у Војводини. Циљ свима нама је да прикажемо нашу земљу на овом сајму на најбољи могући начин, али исто тако и да туристе задржимо не само у Војводини, него да их пошаљемо и у остале делове Србије, рекла је Павловић.

Секретар Удружења услуга ПКВ Бранислав Мамић навео је да је у 2019. број туриста у србији већи за 4,3 одсто, а да је Војводина учествовала са 15,2 одсто у укупним доласцима туриста у Србију. Он је подсетио да ПКВ константно ради на унапређењу пословне сарадње са партнерима из иностранства, а нарочито са онима из Мађарске и да је пре неколико дана, председник ПКВ Бошко Вучуревић потписао Анекс споразума о пословној сарадњи у области здравственог туризма са привредним коморама у Ријеци и Сегедину.

Игор Васиљевић из Дестилерије „Калпак“, који се са својим производима представља на многим туристичким сајмовима, истакао је данас да је презадовољан одзивом посетилаца заједничком штанду у Будимпешти.

Грађани Мађарске су препознали квалитет и чак су са тугом рекли да су наше ракије много квалитетније, рекао је Васиљевић.
Међународни сајам туризма „УТАЗАС 2020“ одржава се до недеље.

EUR/RSD 117.5783
Најновије вести