Путницима који иду до Златибора, Нове Вароши и даље ка Црној Гори, нови пут би знатно скратио време путовања, али превозници не смеју да користе нову саобраћајницу јер би на одредишта стизали много раније, и морали да чекају и по пола сата да би испоштовали полазак по актуелном реду вожње, наводи лист.
Мирко Вучинић из пословног удружења друмског транспорта "Панонтранспорт", за "Новости" каже да није могуће усагласити нове редове вожње до пролећа наредне године, а да је почетак обављања превоза по њима могућ тек од октобра 2020. године.
"У складу са Законом о превозу путника у друмском саобраћају, Привредна комора Србије усаглашавање предлога редова вожње ради једном током календарске године, по захтевима превозника", појашњава Вучинић.
"Новости" пишу и да камиони избегавају Коридор 11 и користе и даље Ибарску магистралу, због чега у "Путевима Србије" разматрају да и на том путу почну да наплаћују путарину за теретњаке.