НАЈПОПУЛАРНИЈИ ТИКТОКЕРИ НА СВЕТУ: Звезде друштвених мрежа зарађују милионе

Тик­ток, дру­штве­на мре­жа од ко­је по­ста­је­те нај­те­жи за­ви­сни­ци, до­би­ла је број­не пра­ти­о­це али и зве­зде ко­је су по­пу­лар­ни­је и бо­га­ти­је чак и од не­киг хо­ли­вуд­ских глу­ма­ца.
printskrin
Фото: Youtube Printscreen

Њи­хов мар­ке­тин­шки по­тен­ци­јал је го­тов не­мер­љив, али им је и по­зи­ци­ја не­си­гур­на јер је­дан по­гре­шан по­тез мо­же да до­ве­де до бри­са­ња це­лог про­фи­ла те би рад и труд не­ста­ли пре­ко но­ћи. Ово су тик­то­ке­ри с нај­ви­ше пра­ти­ла­ца:

1. Ха­би Лејм (161,8 ми­ли­о­на пра­ти­ла­ца)

Ха­ба­не Ха­би Лејм је се­не­гал­ски и ита­ли­јан­ски тик­то­кер ко­ји се кри­је иза на­ло­га @khaby.la­me. По­знат је по сво­јим ви­део-сним­ци­ма у ко­ји­ма исме­ва ком­пли­ко­ва­не „лај­фхек” ви­део сним­ке. Од апри­ла 2023. тик­то­кер је с нај­ви­ше пра­ти­ла­ца - 161,8 ми­ли­о­на.

Ро­ђен је 2000. го­ди­не у Да­ка­ру, а по­ро­ди­ца му се пре­се­ли­ла у јав­ни стам­бе­ни ком­плекс у Ки­ва­су ка­да је имао го­ди­ну да­на. Има тро­је бра­ће и се­ста­ра и жи­вео је, ка­ко ка­же, у при­лич­ном си­ро­ма­штву. Шко­лу је по­ха­ђао у Ита­ли­ји до сво­је че­тр­на­е­сте го­ди­не, ка­да су ро­ди­те­љи од­лу­чи­ли да га при­вре­ме­но по­ша­љу у шко­лу Ку­ра­на у бли­зи­ни Да­ка­ра. Ра­дио је као опе­ра­тер на ма­ши­на­ма у фа­бри­ци у бли­зи­ни То­ри­на, пре не­го што је до­био от­каз у мар­ту 2020. го­ди­не ка­да је на­сту­пи­ла пан­де­ми­ја.

Ха­би је та­да по­чео да по­ста­вља дво­ми­нут­не ви­дее ко­ји исме­ва­ју ин­тер­нет вра­то­ло­ми­је. Лејм је при­ку­пио огром­ну ба­зу обо­жа­ва­ла­ца без ијед­не из­го­во­ре­не ре­чи, ко­му­ни­ци­ра­ју­ћи уме­сто то­га ани­ми­ра­ним сле­га­њем ра­ме­ни­ма и из­ра­жај­ним очи­ма. Чи­не­ћи то, по­стао је Чар­ли Ча­плин ди­ги­тал­ног до­ба јер је ра­зу­мљив свим је­зи­ци­ма и кул­ту­ра­ма.

Форбс про­це­њу­је да је Лејм од ју­на 2022. за­ра­дио 16,5 ми­ли­о­на до­ла­ра за­хва­љу­ју­ћи по­сло­ви­ма са ве­ли­ким ком­па­ни­ја­ма. „Од­би­јам ве­ћи­ну зах­те­ва. Же­лим да ра­дим узор­не ства­ри. Ни­ка­да ни­сам ре­кла­ми­рао ал­ко­хол, ци­га­ре­те или би­ло шта што је ло­ше за љу­де јер ме мно­га де­ца пра­те”, ре­као је Ха­би Лејм.

2. Чар­ли Д'Аме­лио (151,5 ми­ли­о­на)

Чар­ли Грејс Д'Аме­лио је аме­рич­ка ин­флу­ен­сер­ка и пле­са­чи­ца по­зна­та под на­ло­гом @char­li­da­me­lio. Ро­ђе­на је у Нор­во­ку и би­ла је так­ми­чар­ска пле­са­чи­ца ви­ше од 10 го­ди­на пре не­го што је за­по­че­ла ка­ри­је­ру на дру­штве­ним ме­ди­ји­ма. По­че­ла је ак­тив­но да об­ја­вљу­је са­др­жај у апли­ка­ци­ји Тик­ток кра­јем 2019. го­ди­не, и то углав­ном пле­сне ви­део-сним­ке пе­са­ма у трен­ду. Бр­зо је при­ку­пи­ла ве­ли­ки број пра­ти­ла­ца.

Фото: Youtube Printscreen

Д'Аме­лио је до­би­ла број­на спон­зор­ства, а по­кре­ну­ла је и свој под­каст, ли­ни­ју шмин­ке и ко­лек­ци­ју ла­ко­ва за нок­те. Чар­ли и ње­на по­ро­ди­ца по­кре­ну­ли су и за­јед­нич­ки Ју­тјуб ка­нал, у ко­ме су на­пра­ви­ли се­ри­јал под на­зи­вом „Ве­че­ра са Да­ме­ли­о­си­ма”, у ко­јем по­ро­ди­ца ор­га­ни­зу­је дру­же­ње са не­ком јав­ном лич­но­шћу, а про­фе­си­о­нал­ни шеф им ку­ва ве­че­ру. И ње­на се­стра Дик­си има ве­ли­ки број пра­ти­ла­ца та­ко да су дру­штве­не мре­же по­ста­ле њи­хов по­ро­ди­чан би­знис.

3. Бе­ла Порч (93,6 ми­ли­о­на)  

Де­на­ри Теј­лор, по­зна­та као Бе­ла Порч @bel­la­po­arch је аме­рич­ка пе­ва­чи­ца и ин­флу­ен­сер­ка. У ав­гу­сту 2020. об­ја­ви­ла је ви­део са нај­ви­ше лај­ко­ва у ко­јем усне син­хро­ни­зу­је са пе­смом „M to the B” бри­тан­ске ре­пер­ке Мил Би. Бе­ла је и по­пу­лар­на пе­ва­чи­ца по­зна­та по хи­ту „Bu­ild a bi*ch".

Ро­ђе­на је 1997. го­ди­не у Сан Ма­ну­е­лу, на Фи­ли­пи­ни­ма. Пр­ва је осо­ба са Фи­ли­пи­на по бро­ју пра­ти­ла­ца на Тик­то­ку. Од­га­ја­ла ју је ба­ба у кар­тон­ском на­се­љу до тре­ће го­ди­не, а за­тим је усво­је­на. Отац усво­ји­тељ јој је Аме­ри­ка­нац ко­ји је слу­жио у вој­сци САД, а мај­ка Фи­ли­пин­ка. У јед­ном ин­тер­вјуу је ре­кла да је с по­лу­бра­том би­ла зло­ста­вља­на све вре­ме то­ком де­тињ­ства, све док ни­је кре­ну­ла у вој­ску. Го­ди­не 2019. уда­ла се за Тај­ле­ра Пор­ча, док је у но­вем­бру 2022. по­пу­ни­ла зах­тев за раз­вод, а кон­тро­вер­за око то­га да мно­ги ни­су ни зна­ли да је у бра­ку јој је до­не­ла са­мо још ви­ше пра­ти­ла­ца и лај­ко­ва.

4. Ми­стер Бист (91,5 ми­ли­о­на)             

Џејмс Сти­вен До­налд­сон по­зна­ти­ји под он­лајн-псе­у­до­ни­мом Ми­стер Бист и на­ло­гом @mr­be­ast, аме­рич­ки је ју­тју­бер, тик­то­кер, пред­у­зет­ник и фи­лан­троп. При­пи­су­је му се по­кре­та­ње жан­ра ви­део-сни­ма­ка на Ју­тју­бу ко­ји су усред­сре­ђе­ни на ску­пе ег­зи­би­ци­је. Су­о­сни­вач је фон­да „Тим др­ве­ће” чи­ји је циљ при­ку­пља­ње сред­ста­ва за сад­њу др­ве­ћа. За­кључ­но с ок­то­бром 2020. го­ди­не, про­је­кат је при­ку­пио ви­ше од 22,3 ми­ли­о­на до­ла­ра и за­са­дио 4,6 ми­ли­о­на ста­ба­ла.

Фото: Youtube Printscreen

До­налд­сон је ро­ђен 1998. у Кан­за­су, у Сје­ди­ње­ним Аме­рич­ким Др­жа­ва­ма. Ди­пло­ми­рао је на Хри­шћан­ској ака­де­ми­ји у Грин­ви­лу. Из ко­ле­џа се ис­пи­сао је­се­ни 2016. ка­ко би се по­све­тио стал­ној ју­тју­бер­ској ка­ри­је­ри. У ја­ну­а­ру 2021. До­налд­сон до­би­ја 71,5 ми­ли­о­на прет­плат­ни­ка због 24-ча­сов­ног ви­деа под на­зи­вом „Бро­јао сам до 100.000!”. До­налд­со­нов ти­пи­чан ви­део об­у­хва­та по­кла­ња­ње ве­ли­ке сво­те нов­ца, по­пут пред­ме­та у вред­но­сти од 100.000 до­ла­ра скло­ни­шти­ма за бес­кућ­ни­ке. На Тик­то­ку за­пра­во об­ја­вљу­је скра­ће­не вер­зи­је тих ви­деа.

5. Ади­сон Реј (88,7 ми­ли­о­на)  

Ади­сон Реј Ис­тер­линг аме­рич­ка је пе­ва­чи­ца, лич­ност са дру­штве­них ме­ди­ја, пле­са­чи­ца и глу­ми­ца по­зна­та на Тик­то­ку под @ad­di­son­re. У ју­лу 2019. го­ди­не, по­че­ла је ак­тив­но об­ја­вљи­ва­ти са­др­жај на Тик­то­ку, где су ње­ни пле­сни ви­део-сним­ци сте­кли сла­ву. У ав­гу­сту 2020. Ре­је­ву је Форбс про­гла­сио за лич­ност са нај­ве­ћом за­ра­дом на Тик­то­ку. Де­би­тант­ски сингл „Ob­ses­sed”, из­да­ла је у мар­ту 2021. го­ди­не.

Сво­ју по­пу­лар­ност је ис­ко­ри­сти­ла да скре­не па­жњу на сва­ко­днев­не ко­жне про­бле­ме мла­дих. Би­ло због број­них фил­те­ра на дру­штве­ним мре­жа­ма, ја­ке шмин­ке или до­бре ка­ме­ре, али рет­ко ка­да ви­ди­мо по­зна­те да­ме са про­бле­ми­ма на ко­жи. Ади­сон је од­лу­чи­ла да по­ка­же исти­ни­ту стра­ну жи­во­та мла­де же­не ко­ја се бо­ри са ак­на­ма. Она је у ви­деу по­ка­за­ла сво­је ли­це, на ко­јем по­сто­је ви­дљи­ви ожиљ­ци од ак­ни и бу­бу­љи­ца и мно­гим мла­дим де­вој­ка­ма по­ка­за­ла да су не­са­вр­ше­но­сти на ко­жи са­свим при­род­на по­ја­ва и да их има­ју сви, те да се то­га не тре­ба сти­де­ти.

EUR/RSD 117.1117
Најновије вести