-Сада се више родитељи укључују у рад разредних старешина, стручних сарадника. Са овим изменама, министарство и сви који су радили на правилцима, су више хтели да увежу школу, родитеље и разредне старешине како би могли заједно да решавају проблеме. Директор има овлашћење за кризне догађаје. Директор одређује чланове тима и може да донесе препоруку за удаљавање ученика од пет до 20 дана, у зависности од степена повреда. Колико су мере дале резултата говори Правилник о друштвено-корисном радом и како се ученик понаша. Тим може да процени да ли је дошло до побољшања или погоршања одређеног ученика. Циљ није да се проблем пребаци из једне школе у другу или да се том оценом ученик изолује, већ да се ученику помогне до краја, да се формира здраво дете. Један од правилника је да су родитељи укључени, а мислимо да запослени у просвети неће добро реаговати на њега. Правилник треба добро ишчитати. Желимо да ако заправо постоји проблем у разреду, не пријави један родитељ, потребно је да га пријави више од половине родитеља, па ће онда директор одлучивати да ли запосленом треба помоћ да се другачије приступи. Треба напоменути, овај правилник не иде у правцу отказа запосленом. Хоћемо да родитељи врате поверење институцијама- нагласила је чланица Градског већа.
Она је истакла и да правилници штите децу, родитеље и запослене, али и сматра да је најважнија промена оцењивање владања од другог разреда.
-Град Нови Сад је пре 10 година формирали Координационо тело за борбу против насиља. Све смо ово прошли, ми смо ишли у сусрет свим изменама и правилима- закључила је Вучинић.
НС Уживо