Дачић брендира Србију: Имамо шарм и гостопримство

ЛЕСКОВАЦ: Лесковачку роштиљијаду, 28. по реду, обишли су у синоћ министар спољних послова Србије и лидер СПС Ивица Дачић, председник Јединствене Србије Драган Марковић Палма, директор БИА Братислав Гашић, потпредседник СПС и министар за државну управу и локалну самоуправу Бранко Ружић и функционер СНС и градоначелник Лесковца Горан Цветановић.
Ivica Dacic
Фото: Tanjug

Дачић је у први план истакао шарм и гостопримство Србије.

Он је новинарима рекао да Србија није економски и војно најразвијенија земља, те да „нема атомску бомбу да би се неко ње плашио“, али да зато има „свој шарм, брендове, гостопримство“ и да је то оно што привлачи људе из целог света.

Лесковачка роштиљијада је постала бренд и тај бренд треба очувати. Словенци и Хрвати су патентирали брендове које су овде први пут пробали, а ми се никада тиме нисмо бавили, мислили смо да ће то само од себе да се рекламира. Овакве дестинације дефинишу Србију као једну од најпогоднијих туристичких манифестација, казао је Дачић.

Палма је указао на потребу да се помогне пољопривредницима да извозе своје производе.

Сама лесковачка пљескавица је бренд и у Аустрији, Немачкој и Грчкој и чак се један ресторан у Кини зове по лесковачком роштиљу. Та традиција мора да се поштује. Нажалост, неко из Европе и света хоће да нам каже да се ми другачије зовемо и да имамо другачије порекло, али на нашу срећу то јединство српског народа сигурно нико неће разбити, рекао је он.

EUR/RSD 117.1527
Најновије вести