Апсолутна тарифна политика и одређивање категорија које имају право на регресирани превоз, у надлежности је Града Панчева и то је, заправо, уобичајена пракса, каже за „Дневник” директор „Пантранспорта” Радомир Видојевић.
Како додаје, они су ту да испуњавају своје уговорене јавно-приватног партнерства, као и обавезу која каже да морају да поштују тарифну политику.
Према речима Видојевића, „Пантранспорт” неће бити ни на каквим губицима, а о висини субвенције биће речи на следећој седници Скупштине града, која би требало да буде врло ускоро.
Тада ће се прецизније дефинисати обавезе и Града и нас као превозника, а верујем да ће се наћи неко решење које ће бити најбоље и за грађане, а и за нас као оператера, наводи наш саговорник.
Кад буду у потпуности дефинисане све категорије становништва које имају права на субвенционисани превоз, као и када буду имали предвиђене електронске карте, тек ће тада бити комплетна слика о структури и статистици путника који користе како градски, тако и међуградски превоз.
Очекујем да ћемо са тим подацима моћи да изађемо у другој половини године, најављује Видојевић.
Због пандемије коронавируса и тренутни оквирни подаци о броју корисника превоза „Пантранспорта” нису ни приближни очекиваним, будући да је током прошле године смањен број полазака, као и капацитети места у возилима.
Почели смо да радимо у најгорем могућем тренутку, 15. јуна прошле године, и поклопило се са отпочињањем другог таласа вируса, те смо тако у јулу имали поприлично велики број новозаражених, не крије незадовољство директор „Пантранспорта”.
Како додаје, њихова делатност је таква, нису могли да остану имуни на ефекте пандемије и на глобалне економске токове, тако да су и они патили.
Број путника на међумесним линијама није био ни приближно онакав какав смо очекивали да ће бити. У градском превозу је ситуација била нешто другачија и све смо лакше превазишли због субвенција, наводи наш саговорник.
Комплетан путнички превоз је лане доживео дебакл, потврђује директор панчевачке превозничке фирме.
Л. Радловачки