У Кањижи додељена признања Туристички Тиски цвет

КАЊИЖА: Најуспешнијим посленицима у туристичкој понуди кањишке општине за прошлу годину Дестинација менаyмент организација (ДМО) Кањижа доделила је признања „Туристички Тиски цвет”.
с
Фото: М.Митровић

Свечаност је приређена у Гарни хотелу „Арт”, који ове године обележава десетогодишњицу постојања, а нашао се међу награђенима.

Председник ДМО  Роберт Коза истакао је да кањишка општина има квалитетну и шаролику туристичку понуду, те да се признања додељују најистакнутијим актерима који доприносе развоју туризма у овој среидни. Добитници признања за 2021. годину су „Фестивал ветрењача” у Орому, Међународна кајакашка регата и меморијал „Кањо Золтан”, „Ловачки фестивал”, Гарни хотел „Арт”, камп „Тисин цвет”, Ресторан „Штранд-Бекавар”, власник туристичког брода „Тисин танго” Чаба Шарњаи, маркетиншка кампања „Хело Кањижа” и едукативна макета Дунава у Тотовом Селу, а посебно признање додељено је и фотографу Карољу Пушкашу, за дугогодишњи рад на промоцији манифестационог туризма. Признања су добитницима уручили Роберт Коза и члан Општинског већа Кањижа за ресор туризма Жомбор Ујвари.

- И поред пандемије туристи су у прошлој сезони долазили у Кањижу на купалиште Штранд на Тиси и боравак у кампу, што су нам главни адути у туристичкој понуди у летњем периоду, а посетиоцима су на располагању и базени. Привлачан је и чудесни природни феномен цветања реке Тисе, а поред тога за госте је привлачно неколико фестивала - изјавио је Жомбор Ујхаври.

Кањижа негује традицију реномираног бањског центра више од једног века, отворен је туристички информативни центар, спроводи се маркетиншка кампања „Хело Кањижа” што према речима Ујварија доприноси заинтересованости за разноврсну туристичку понуду на подручју кањишке општине.

- Приметно је да веб страница кампање и мобилна апликација „Хело Кањижа” имају велики број посетилаца јер нуди информације о целокупној понуди делатника у туризму. База података о угоститељским објектима, смештајним капацитетима и другим садржајима је ажурна, јер се трудимо да пружимо квалитетне услуге нашим грађанима и туристима - каже Ујвари, најављујући да ће за предстојећу сезону на подручју Штранда на обали Тисе бити улагања у проширење капацитета водених и санитарних чворова. Биће повећан и капацитет кампа и употпуњен видео- надзор већим бројем камера, како би посетиоцима био угоднији боравак, а за коришћење базена смањена је цена сезонских карата.

За деценију постојања запослени у гарни хотелу „Арт”, који послује у оквиру предузећа „Кањижа-Туризам” ДОО основаног од стране кањишке општине, својски су се потрудили да се потврде и оправдају епитет градског хотела.

- Од самог почетка рада од 2012. године хотел се издваја по свом стилском салонском уређењу па представљамо сјајну допуну за туристичку понуду града и општине. За десет година прошли смо кроз разне турбуленције, са којима се суочавамо и ове године, али досадашњим радом смо доказали да наше место итекако заслужује пажњу. Посебан бренд је наш „Арт кафе” који има пијанисту за забаву гостију са избором класичне, yез и блуз музике, уређен је у стилу париских и бечких салона из најбољих времена у простору за непушаче, тако да је и привлачан породични кутак - указује директор предузећа „Кањижа-Туризам” ДОО Велибор Вранић.

 

М. Митровић

 

 

КАЊИЖА: Најуспешнијим посленицима у туристичкој понуди кањишке општине за прошлу годину Дестинација менаyмент организација (ДМО) Кањижа доделила је признања „Туристички Тиски цвет”. Свечаност је приређена у Гарни хотелу „Арт”, који ове године обележава десетогодишњицу постојања, а нашао се међу награђенима.

Председник ДМО  Роберт Коза истакао је да кањишка општина има квалитетну и шаролику туристичку понуду, те да се признања додељују најистакнутијим актерима који доприносе развоју туризма у овој среидни. Добитници признања за 2021. годину су „Фестивал ветрењача” у Орому, Међународна кајакашка регата и меморијал „Кањо Золтан”, „Ловачки фестивал”, Гарни хотел „Арт”, камп „Тисин цвет”, Ресторан „Штранд-Бекавар”, власник туристичког брода „Тисин танго” Чаба Шарњаи, маркетиншка кампања „Хело Кањижа” и едукативна макета Дунава у Тотовом Селу, а посебно признање додељено је и фотографу Карољу Пушкашу, за дугогодишњи рад на промоцији манифестационог туризма. Признања су добитницима уручили Роберт Коза и члан Општинског већа Кањижа за ресор туризма Жомбор Ујвари.

- И поред пандемије туристи су у прошлој сезони долазили у Кањижу на купалиште Штранд на Тиси и боравак у кампу, што су нам главни адути у туристичкој понуди у летњем периоду, а посетиоцима су на располагању и базени. Привлачан је и чудесни природни феномен цветања реке Тисе, а поред тога за госте је привлачно неколико фестивала - изјавио је Жомбор Ујхаври.

Кањижа негује традицију реномираног бањског центра више од једног века, отворен је туристички информативни центар, спроводи се маркетиншка кампања „Хело Кањижа” што према речима Ујварија доприноси заинтересованости за разноврсну туристичку понуду на подручју кањишке општине.


Приватници боље прошли

Карактеристично је да је локална самоуправа, односно Општина Кањижа оснивач предузећа „Кањижа – Туризам” ДОО, којем је за обављање делатности поверена имовина Републике Србије. Директор Велибор Вранић напомиње да када туризму цветају руже и иде добро, онда је свима добро и нема проблема, али када је у време пандемије било најтеже општина је као оснивач стала уз предузеће.

- У прошлој и претпрошлој години у време пандемије короне, за разлику од хотела у приватном власништву, нисмо имали могућност да добијемо подршку државе ни у  минималним платама, нити у одлагању пореских обавеза и помоћи за капацитете соба и кревета којом је држава свесредно помагала. Нисмо могли да остваримо те врсте помоћи државе, али је општина Кањижа стала уз нас и захваљујући томе смо опстали и настављамо са радом - каже Вранић.


- Приметно је да веб страница кампање и мобилна апликација „Хело Кањижа” имају велики број посетилаца јер нуди информације о целокупној понуди делатника у туризму. База података о угоститељским објектима, смештајним капацитетима и другим садржајима је ажурна, јер се трудимо да пружимо квалитетне услуге нашим грађанима и туристима - каже Ујвари, најављујући да ће за предстојећу сезону на подручју Штранда на обали Тисе бити улагања у проширење капацитета водених и санитарних чворова. Биће повећан и капацитет кампа и употпуњен видео- надзор већим бројем камера, како би посетиоцима био угоднији боравак, а за коришћење базена смањена је цена сезонских карата.

За деценију постојања запослени у гарни хотелу „Арт”, који послује у оквиру предузећа „Кањижа-Туризам” ДОО основаног од стране кањишке општине, својски су се потрудили да се потврде и оправдају епитет градског хотела.

- Од самог почетка рада од 2012. године хотел се издваја по свом стилском салонском уређењу па представљамо сјајну допуну за туристичку понуду града и општине. За десет година прошли смо кроз разне турбуленције, са којима се суочавамо и ове године, али досадашњим радом смо доказали да наше место итекако заслужује пажњу. Посебан бренд је наш „Арт кафе” који има пијанисту за забаву гостију са избором класичне, yез и блуз музике, уређен је у стилу париских и бечких салона из најбољих времена у простору за непушаче, тако да је и привлачан породични кутак - указује директор предузећа „Кањижа-Туризам” ДОО Велибор Вранић.

М. Митровић

EUR/RSD 117.1527
Најновије вести