Према проценама агенције, око седам милиона ће отпутовати у иностранство током овог празника, најдужег “распуста” у Кини, преноси Ројтерс.
У азијским земљама попут Тајланда и Јапана, очекује се повећан број Кинеза у односу на исти период прошле године, али број оних који путују у САД, Аустралију и Нови Зеланд бележи скоро неприметан раст.
Хантер Вилијамс испред консултантске агенције са седиштем у САД наводи да се примећује успорен раст броја посетилаца и смањен ниво трошкова по особи током посете Америци.
Према његовим речима, просечна потрошња у иностранству пре годину дана у овом периоду износила је око 855 долара, у поређењу са око 1.190 долара у 2016. години.
Британска агенција наводи да се кинески туристи ове године држе јефтинијих дестинација током празника због трговинских тензија које владају између САД и Кине, као и због успореног привредног раста своје земље.
Најпопуларније дестинације за кинеске туристе су, према подацима кинеске агенције, Тајланд, Јапан, Идонезија, Сингапур, а све оне су удаљене од Пекинга и Шангаја око седам сати лета.