"Иако је данас 1. април, није првоаприлска шала. Коридори Србије обавештавају јавност да су сви асфалтерски радови у Грделичкој клисури завршени. Остаје нам још да завршимо галерију на косини 2 и опремање тунела и с тим ће траса новог аутопута кроз Грделичку клисуру бити спремна за пуштање у саобраћај", рекао је Сенић.
Он је рекао да је аутопут кроз Грделичку клисуру можда најзахтевнији грађевински подухват у овом веку у Србији, подсетивши да је она дуга 26,3 километара, са 33 мостовске конструкције, девет великих потпорних конструкција и на десетине малих, а обухвата и регулацију реке у дужини од преко четири километра.
На овом аутопуту су петље Предејане и Владичин хан, и два велика тунела, од којих је Манајле тренутно најдужи у Србији.
"Јутрос смо имали састанке са извођачима који раде на галерији на косини 2 и њихово обећање је да ће до 20. априла завршити све радове на галерији и самим тим ће од 20. априла галерија бити спремна за пуштање у саобраћај. Осим галерије, имамо и електро- машинско опремање тунела, а обећање извођача радова је да ће целокупно опремање тунела бити завршено до краја априла", рекао је Сенић.
Он је додао да се очекује да ће до 30. априла бити завршени сви радови на траси аутопута кроз Грделичку клисуру, и да ће после тога требати само да се тестира опрема, и она ће бити спремна за саобраћај.
Инжењер Данијел Маљеновић из компаније "Trace", која ради трасу дугу пет километара од тунела Предејане до Царичине долине, рекао је да је асфалтирање завршено последњег дана марта и да се раде завршни радови на санирању косине и потпорног зида М2.
Он је додао да тренутно ради на завршним радовима, обележавању хоризонталне сигнализације и постављању еластоодбојне ограде, тако да се средином месеца очекује да ће радови бити завршени, и да ће до краја месеца траса бити предата инвеститору.