Како се наводи, Фејсбук је донео низ мера како би смањио ширење дезинформација и помогао у спречавању страног мешања у изборе и увео виши степен транспарентности и аутентичности оглашавања.
Оглашивач може да одабере да он лично, Фејсбук страница коју води или његова организација буду наведени у изјави о одрицању одговорности у виду напомене "спонзорисано" или "плаћено од стране".
Фејсбук од данас захтева да оглашивач достави додатне информације, као што су локална пословна адреса, локални телефонски број, е-маил адреса и вебсајт, уколико одлучи да у изјави о одрицању одговорности наведе своју организацију или назив Фејсбук странице.
На основу ових захтева, оглашивачи се сматрају одговорним за огласе које објављују на Фејсбуку или Инстаграму.
Поступак добијања дозволе може да траје неколико дана тако да би оглашивачи требало сада да почну тај поступак како би се избегло кашњење у објављивању тих врста огласа, наводи се у саопштењу.