Он је подсетио да се у Чортановцима раде два највећа објекта у Европи, као део овог пројекта, укупне дужине четири километра.
Почетком 2020. године почеће изградња деонице од 108 километара од Новог Сада до Суботице. Рок за завршетак је 33 месеца, а кинеска страна ужурбано се припрема да све у року заврши. Влада Србије и председник Србије обезбедили су 1,8 милијарди само за брзу пругу, а 90 одсто те брзе пруге пролази коз Војводину, каже Јевтић.
Према његовим речима, план Инфраструктуре Железница Србије јесте да од 2017. до 2020. године обнови 750 километара регионалних пруга у Србији.
Током 2018. реконструисали смо регионалну пругу Панчево - Орловат - Римски шанчеви, као и крак од Орловата према Зрењанину. Прошле године смо завршили 136 километара регионалних, а ове године ћемо завршити реконструкцију пруге од Суботице до Сенте, као и од Кумана до Банатског Милошева, рекао је Јевтић.
Следеће године у јуну почеће обнова пруге Врбас - Кула - Сомбор од 52 километра, а почећеи реконструкција 32 километра локалне пруге Вршац - Бела Црква, која је неколико пута укидана, па поново пуштана у рад, каже Јевтић.