Више од 40 одсто грађана рачуне плаћа онлајн

БЕОГРАД: У Србији 40 одсто грађана обавља плаћања путем мобилних апликација банака, док 60 одсто то чини уплатом у пошти или банци, показало је најновије истраживање агенције Демостат.
online placanje, pixabay.com
Фото: pixabay.com

Тренд преласка на електронска плаћања већ неколико година има експоненцијални раст, наводи Демостат, позивајући се на податке Комерцијалне банке, која је један од лидера у домаћем дигиталном банкарству.
"Електронско и мобилно банкарство се све више препознаје као проминентан и модеран начин обављања безготовинских трансакција и у Србији, који несумњиво омогућава клијенту да више и сигурније ужива у свом слободном времену", кажу у Комерцијалној банци.

Из Демостата наводе да Комерцијална банка, односно њено Одељење eBanke, прати и има све податке о коришћењу електронских сервиса, Web eBank и mBank апликације, а између осталих и тачан податак о укупном броју корисника и свих плаћања обављених електронским путем у сваком тренутку.
"Новим решењем електронског банкарства за физичка лица, Web eBank, као и новом mBank апликацијом (за Андроид и за иОС), уз 'стандардне' функционалности које имају и друге банке, истичемо унапређену платформу усклађену са технолошким иновацијама у овој области", напомињу у Комерцијалној банци.

Како објашњавају, то је платформа где клијенти Комерцијалне банке путем апликација Web eBank и mBank, могу новац послати на број телефона (прималац не мора да има отворен рачун у било којој банци), затим да обаве купопродају девиза по најповољнијем курсу, имају могућност праћења и анализе трошкова, вођење личног буџета, постављање подсетника и упозорења, могућност персонализације окружења, тј. промену корисничког имена, позадине и осталог, администрацију СМС сервиса, активирање mBank сервиса и још много тога што кориснику може да помогне у свакодневним пословима.

Агенција Демостат наводи у истраживању и да је значајна комуникација са онлајн експозитуром - Дигитална експозитура КОМеЦЕНТАР, која је усклађена са модерним трендовима у банкарству, и пружа могућност да без одласка у експозитуру клијенти могу да отворе текући рачун, сет услуга, поднесу захтев за дозвољено прекорачење или платну картицу са одложеним плаћањем, и још много тога.

"Сви клијенти који желе да се пријаве за коришћење наших електронских услуга, могу то да учине у било којој експозитури Комерцијалне банке или путем наше Дигиталне експозитуре тј. онлајн експозитуре КОМеЦЕНТАР, којој могу да приступе преко сајта www.kombank.com. Дакле, сви грађани Србије могу постати клијенти Комерцијалне банке и почети да користе електронска плаћања без одласка у банку, поручују из Комерцијалне банке.

EUR/RSD 117.1776
Најновије вести