У 2017. годину улазимо са 2,6 милиjарди корисника смартфона

У тренутку када закорачимо у 2017. годину, 2,6 милиjарди људи користиће паметне телефоне, што ће чинити трећину светске популациjе, подаци су пословне платформе Statista.com.
smartfon foto: Youtube/printscreen
Фото: Youtube Printscreen

Tолика заступљеност мобилних телефона довешће до великих промена у многим сферама живота, пре свега у комуникациjи, забави, едукациjи, али и пословању, куповини и оглашавању, наводи се у саопштењу шваjцарске софтверске агенциjе Намицс, чиjи су стручњациу анализирали на коjи начин ће те технолошке промене утицати на потрошаче.

Према подацима са Hostingfacts.com, већ сада има више оних коjи интернету приступаjу путем паметних телефона (52,7 одсто), него преко десктопа, док се чак четири од пет корисника смартфона одлучуjе за куповину на интернету путем паметног телефона.

Промена навика проузрокована овом технолошком револуциjом, довела jе до развоjа мобилног пословања познатог као "m-commerce“, коjи олакшава савременом потрошачу куповину и претраживање производа уз помоћ мобилних апликациjа.

"Истраживања показуjу да тзв. м-цоммерце расте брже у односу на e-commerce, и то 200 одсто брже, па jе све више оних коjи место за своjе услуге и производе купцима нуде и на мобилним платформама", обjашњава Kетрин Симон из Намицса, шваjцарске агенциjе за развоj софтвера и пословних мобилних апликациjа.

Додаjе да, било да jе реч о малим и средњим предузећима, или верликим корпорациjама, сви без разлике мораjу да препознаjу важност интеграциjе бизнис апликациjа за мобилне уређаjе - уколико желе да су присутни и видљиви на тржишту.

"Mобилне апликациjе нису захтевне за телефоне, не захтеваjу jаку интернет конекциjу, немаjу у себи много тешких елемената попут видео снимака, због чега су приступачне и jедноставне за употребу. Свака апликациjа нуди и могућност бежичног плаћања, па за куповину ниjе физички потребна банковна картица, већ само њен броj", наводи Симон.

"Живимо у времену у коме се производи и услуге налазе на нашим смартфон екранима. Избор jе постао виртуелан, као и новац. Продавци размишљаjу као купци - уколико jе потребно платити рачуне, изабрати намештаj или купити поклон, мобилне бизнис апликациjе нуде им само клик до испуњења, стога можемо да очекуjемо да ће у 2017. години овакав начин пословања бити све присутниjи“, закључуjе Kетрин Симон из Намицса.

(Танјуг)

EUR/RSD 117.1527
Најновије вести