Србија се на овој листи нашла захваљујући реклами "Органска храна за све", коју је за немачки бренд Пени урадила београдска продукцијска кућа Емоте.
Реклама је снимана у Београду и приказује кадрове Теразија, Узун Миркове улице, старог железничког моста и новобеоградских блокова. Србија је тако стала раме уз раме са Исландом (кампања бренда Хуањеи), Турском (рекламе Националне Географије и Соутх Индиа Банк-ом ), као и брендом Нике, чија се реклама нашла у конкуренцији и за престижну награду Еми.
ТОС подсећа да је недавно британски ББЦ српску престоницу уврстио међу пет најкреативнијих градова света и назвао је Београд центром савремене уметности у Европи.
Београд је, како је наведено у тексту ББЦ-а, права дестинација за љубитеље бруталистичке архитектуре, али и место где се галерије све више фокусирају на нову уметност која се ствара у Србији. Најављена је и изложба Марине Абрамовић, која ће од септембра до јануара бити доступна у Музеју савремене уметности.
Такође, ТОС подсећа да је италијански уметнички магазин Јулиет у фокус ставио рад савремених српских уметника попут Перице Донкова, Нине Тодоровић, Марије Драгојловић, Срђана Апостоловића, Владимира и Милице Перић.
Помињање Србије и њене престонице, у оваквом контексту, од стране светских медија и стручњака из области културе, је од изузетне важности за промоцију туристичког и креативног имиџа земље, као и промену перцепције Србије као туристичке дестинације, сматрају у ТОС-у.
У истраживањима која је Туристичка организација спровела током 2018. године о ставовима и навикама иностраних туриста, преко 32 одсто испитаника навело је културно-историјско наслеђе као мотив за посету Србије и Београда.