Тако се за дестинације удаљене по 1.500 километара оне могу наћи и за по 20 америчких долара, док их лоу-кост компаније нуде и за мање од четири америчка долара,
То је тренутно цена нижа и од уобичајене кафе у "Старбуцксу", најпопуларнијем ланцу за испијање кафе у Кини, где тај напитак кошта четири и по америчка долара.
Током фебруара отказано је две трећине планираних летова, а кинески аналитичари напомињу да компаније у овом тренутку само желе да стабилизују домаћу потражњу и врате поверење путника.
Аналитичарка Бенк оф Комјуникејшн Интернатионала Луy Џоу каже да држава подстиче многе кинеске авио-превознике да одржавају кључне домаће правце.
"Током овогодишњих празника просечни дневни промет за целу Кину је износио 470.000 путника, што је пад од 75 посто у односу на лани", каже аналитичарка
Водећи хонгконгшки авио-превозник "Катхау Пацифиц" је до даљег на неплаћено одсуство пустио својих 25.000 од укупно 33.000 запослених након отказивања 60 одсто летова, те наметнутих рестрикција према иностраним дестинацијама.
То је наставак на оне три седмице неплаћеног одсуства за 27.000 запослених са почетка фебруара, након процене да се туристички сектор у Хонг Конгу не може опоравити у првој половини ове године.