Уштеде на пластичним кесама донеле четири милиона Дечјој болници

Компанија „Универекспорт” је, у оквиру кампање „Реците ’не’ пластичној кеси и нешто добро ће да се деси”, која је реализована у свим њиховим продавницама, прикупила четири милиона динара које ће донирати Националном удружењу родитеља деце оболеле од рака (НУРДОР).
1
Фото: Youtube Printscreen

Тај износ биће усмерен Одељењу хемато-онкологије Института за здравствену заштиту деце и омладине Војводине у Новом Саду, с обзиром на то да се у њему, по речима пи-арке компаније „Универекспорт” Милице Иванковић, планира реновирање и увођење нове опреме да би се обезбедили одговарајући услови за лечење деце. Претходни месец купци који нису плаћали пластичну кесу донирали су два динара НУРДОР-у. Односно, компанија „Универекспорт” усмерила је тај новац за децу оболелу од рака, а за месец дана је у њиховим радњама остварено око 1,97 милион таквих рачуна.

У свим продавицамаУниверекспортау Новом Саду потрошња пластичних кеса смањена је чак 66 одсто, а највише је умањена у Суботици – 74 одсто

– Потрошачи нису имали додатне трошкове већ је наша компанија одреаговала на то што купци нису плаћали пластичну кесу, односно у куповину су долазили с цегерима – објаснила је Милица Иванковић за наш лист. – Реакције наших потрошача су биле веома позитивне, а највећа похвала за нашу компанију је коментар једног од њих, који је рекао да је таква активност лекција из друштвено одговорног пословања за све. Такође, статистички подаци, који кажу да је у сваком објекту сваког дана, тек сваки трећи купац пазарио пластичну кесу, говоре реч више о томе.

Како смо сазнали, захваљујући тој хуманитарној, али и друштвено одговорној кампањи, у свим продавицама „Универекспорта” у Новом Саду потрошња пластичних кеса смањена је чак 66 одсто, а највише је умањена у Суботици – 74 одсто. И након завршетка кампање, у њиховим продавницама настављена је наплата пластичних кеса по два динара, а како кажу у тој компанији, акција за НУРДОР била је додатан подстицај смањењу њихове употребе.

– Завршетак кампање, коју је компанија реализовала заједно с потрошачима, донела је нови слоган: „Реците ’не’ пластичној кеси и нешто овако лепо се деси”, а то су управо та четири милиона за Дечју болницу – рекла је Милица Иванковић. – Њена успешност је превазишла очекивано, посебно због тога што су у нашој земљи и раније постојали веома добри пионирски подухвати наплате кеса, али нису прошли добро. Поменута активност наше компаније допринела је томе да потрошачи ураде нешто за здравље деце, које је свима најважније, а да утичу и на будућност наше планете у сваком смислу. Брига за здравље јесте и брига за планету Земљу. Та повезаност је била кључна и на њу су реаговали у невероватном броју.

В. Бијелић

EUR/RSD 117.1121
Најновије вести