ИВАНА ПРЕДАЈЕ ИСТОРИЈУ ПУТУЈУЋИ СА ЂАЦИМА: Децу фасцинира када прођу истим путем којим су ишли и српски владари! (ВИДЕО)

Професорка историје, из Ужица, Ивана Јанковић, говорила је о свом раду са децом и другачијем приступу у настави.
Printscreen/serbiantimes.info
Фото: Printscreen/serbiantimes.info

Пажњу јавности ова просветна радница привукла је садржајем са свог профила на друштвеној мрежи Инстаграм Стазама духа на ком објављује снимке и фотографије са путовања. Ивана предаје у неколико школа, а својим радом доказује да предмет историја и те како може бити занимљива ђацима, који и сами учествују у креирању материјала за поменуту страницу, као и у самим путовањима.

-У ери дигитализације, приметила сам да деца највише обраћају пажњу на садржаје који су на друштвеним мрежама. Могу са сигурношћу да тврдим да моји ђаци не деле мишљење да је историја досадан предмет, њима је настава интересантна - признаје Јанковићева.

-Књиге нам дају одређено знање, а путовања нам дају значајно искуство - признаје она, па открива каква места њени ђаци посећују:

-Већ сам гостовала у неким медијима и углавном је акценат био да посећујемо манастире. Да, посећујемо и манастире, али посећујемо и важна историјска места. Били смо на Мачковом камену, на Церу, наравно, поред свега тога, Студеници, Жичи… Врло је важно да се доживи то о чему учимо. Деци најјачи утисак остављају светиње које посећујемо.“

Професорка Ивана Јанковић говорила је какав однос има са својим ђацима и како реагују на градиво које савладавају на овај уникатан начин.

-Деци је то интересантно. Трудим се да истакнем њихове таленте. Неко лепо глуми, неко лепо пева, неко лепо беседи. Свако истиче оно у чему је добар и воле да се појаве на друштвеној мрежи и да су лепе реакције људи које нас прате. Историја тако престаје да буде досадан предмет и постаје нешто забавно.

На питање да ли сви ученици имају петице, професорка кроз смех истиче да њени ђаци не уче за оцену, већ из задовољства и жеље за знањем.

-Немају све петице. Објективно говорим, имају оцене које заслужују. Најбитније је да не уче за оцену, већ учење им постаје задовољство. Велика је одговорност на нама просветним радницима. Љубав мора бити покретач у раду и тада нема проблема. Деца осећају да их поштујете и да сте им посвећени, те знају то да вам узврате. Имамо однос узајамног поштовања и лепе сарадње. Када се шалимо, шалимо се, а када радимо радимо. Наравно, имамо незаборавна искуства на путовањима о чему сведочи профил чији садржај заједно креирамо - закључује Ивана Јанковић.

Сербиан тајмс

EUR/RSD 117.1192
Најновије вести