Свака 10. порука у светској комуникацији Viberom је из Србије

Четовање је доминантан вид комуникације у Србији из које потиче 10 процената свих размењених порука преко Vibera на свету, саопштила је данас компанија Rakuten Viber у представљању најутицајних трендова у нашој земљи. 
e
Фото: Pixabay.com

Viber је у Србији присутан на преко 90 процената паметних телефона на тржишту, па је водећа апликацијом за комуникације.

Наводи се да је чешћи избор слања порука над позивањем приметан, а нарочито у групној комуникацији.

Сваки корисник је у просеку учесник у барем шест групних четова, а број корисника који комуницирају унутар група је у порасту од пет процената у односу на претходну годину, наводе из те компаније.

Додају да су групни четови омиљени због могућности да спајају чланове породица, сараднике и пријатеље и одрже осећан припадности и блискости.

У Србији компанија бележи пораст од 22 процената у броју креираних канала и заједница, што указује да корисници помно прате важна обавештења, објаве и најновије вести везане за њихове омиљене јавне личности и организације директно од Vibera.

Viber је представио објективе пре нешто више од годину дана и од тада су коришћени преко  милијарду пута.

Наводи се да 71 посто потрошача  настоји да има лак приступ комуникацији са брендом или компанијом по избору, па се све већи број компанија из Србије на том повезивању окреће Viberu.

Током 2022. просечни број импресија рекламног садржаја на Viberu месечно био је и шест милијарди широм света, од чега је 605 милиона остварено у Србији.

Највећи раст реклама бележи се код правних услуга које су веће за 4,5 пута, и финансијских услуга које бележе раст од 433 посто.

Током ове године Viber је у Србији забележио преко 170 милиона порука размењених унутар чет-ботова, док је остварен раст од 176 процената нових налога за пословне поруке.

Дошло је и до свеукупног раста од 43 процента испоручених пословних порука, где су највише, за 126 посто, расле трансакционе.

Viber најављује да ће дигитално решење за извршење међународних плаћања и финансијских трансфера, после Грчке и Немачке, ускоро бити у Србији и другим земљама.

За 2023. годину Viber најављује и друге кораке у прерастању у супер-апликацију и наводи да ће брендовима и купцима омогући лакше ступање у интеракцију.

Главна директорка одељења за приходе Rakuten Viber Кристина Констандаче рекла је да нова ажурирања апликације представљају велику прекретницу и постављају основу за увођење нових функционалности које припадају Viberovoj стратегији прерастања у супер-апликацију.

"Најважнији циљеви ће бити повећање искористивости апликације од стране наших корисника, и проширење могућности за још садржајнију комуникацију брендова и компанија са њиховом циљном јавношћу, чиме се ствара додатна вредност за обе  стране – на бржи начин и у мање фаза”, навела је она.

EUR/RSD 117.1527
Најновије вести