Истина, поједине фирме нудиле су необичне ковчеге и раније, али је филмски хит "Барби", у којем глуме Маргот Роби и Рајан Гослинг, још више популаризовао бизаран тренд.
Тако компанија “Оливарес” промовише ружичасти ковчег уз слоган: “Почивајте као Барби”, преноси Daily Mail.
- Ковчег са јарком бојом представља искру и енергију незаборавних тренутака које су проживели - истиче погребна фирма.
Њихова конкуренција из Ел Салвадора, “Alpha and Omega”, већ годину дана промовише ружичасти ковчег, и истичу да је интересовање људи огромно.
- То је постао тренд. До сада смо уговорили посао за 10 клијената - казао је погребник Исак Вилегас.
Он додаје да им је понестало залиха, а њихов промотивни материјал прегледан је више од 1,6 милиона пута на ТикТоку.
Филм "Барби", редитељке Грете Гервик, требало би ускоро да премаши зараду од милијарду долара од глобалне продаје биоскопских карата.
К1инфо