ВЕШТАЧКОЈ ИНТЕЛИГЕНЦИЈИ „ПРЕГОРЕО ОСИГУРАЧ“ Чет-бот фирме за доставу клијенти научили да ПСУЈЕ И КОМПАНИЈУ И СЕБЕ (ВИДЕО)

ЛОНДОН: Лондонска фирма за доставе ДПД онемогућила је део свог онлајн чет-бота, који покреће вештачка интелигенција (АИ), након што је незадовољни купац успео да научи АИ да псује и критикује компанију, пренели су данас британски медији.
vestacka inteligencija
Фото: freeimages.com

Музичарка Ешли Бошам (30) покушавала је да пронађе несталу пошиљку, али није успела да добије корисне информације од чет-бота, преноси Гардијан.

Због тога је одлучила да се мало забави и почела је да експериментише како би открила шта све може да уради чет-бот и тада је, према њеним речима "почео хаос".

За почетак, замолила је АИ да јој исприча виц, али је убрзо отишла даље и натерала чет-бота и да напише песму у којој критикује компанију.

Након неколико следећих размена чет-бот је почео да псује, а потом и да критикује своју компанију и себе.

Описујући чет-бот, она је написала на платформи Икс (Твитер): "Потпуно је бескористан да одговори на било каква питања, а када сам га замолила са задовољством је произвео песму о томе колико су и он и запослени у фирми за доставе ДПД ужасни као колектив, да би после неколико упита чет-бот почео и да псује".

Музичарка је објавила пост о овоме који је имао 800.000 прегледа за 24 сата.

EUR/RSD 117.1527
Најновије вести