Слике за рекламирање линије јакни, објављене раније овог месеца на службеним друштвеним медијима Заре, приказивале су рушевину, искидани гипс и манекене обмотане пластиком. Једна слика приказивала је модела који држи лутку прекривену белим материјалом, што су корисници друштвених медија рекли да подсећа на тело преминуле особе.
"Кампања представља низ слика недовршених скулптура у атељеу вајара и створена је с једином сврхом приказивања ручно израђених одевних предмета у уметничком контексту", изјавио је шпански модни бренд.
"Нажалост, неки су купци били увређени овим сликама, које су сада уклоњене, и видели су у њима нешто што није била намера кад су настале", додала је твртка.
"Зара жали због тог неспоразума и поново изражава своје дубоко поштовање према свима."
Кампања је осмишљена у јуну и фотографисана у јулу, додаје се, пре бруталног напада Хамаса на Израел 7. октобра, у којем је погинуло око 1.200 људи и потоњег рата у Гази. Током последњих неколико дана, корисници Инстаграма, ТикТока и X-а позвали су на бојкот Заре.
After Zara made a disrespectful ad about the Gaza conflict, Americans are throwing away all their Zara clothes in front of the company.
Zionism is the new WOKE🔥🔥🔥
pic.twitter.com/gWAAXCBo6v
— Dr. Anastasia Maria Loupis (@DrLoupis) December 13, 2023