Беговић: Српски стартапи видљиви на међународној платформи "Dealroom""

БЕОГРАД: Министарка науке, технолошког развоја и иновација Јелена Беговић изјавила је данас да је од великог значаја то што је иницијатива Дигитална Србија омогућила видљивост домаћих стартапа на међународној платформи "Dealroom", где је до сада регистровано око 250 српских стартапа.
1
Фото: FOTO TANJUG/ VLADIMIR ŠPORČIĆ/ nr

"Ова платформа омогућава нашем стартап екосистему комуникацију са светом, локалним нивоом и инвеститорима. Србија креће у свет са стартапима", рекла је Беговићева на представљању српског стартап екосистема на глобалној платформи "Dealroom", у просторијама Дигиталне Србије.

Она је истакла да је на платформи "Dealroom" до сада регистровано око 250 домаћих стартапа и позвала је оне који то нису да то учине у наредном периоду.

Министарка је честитала је иницијативи Дигитална Србија што је успела да се избори за, како је рекла, велику ствар за домаћи стартап екосистем.

Директор иницијативе Дигитална Србија Небојша Бјелотомић рекао је да је Dealroom референтан сајт.

"Јако је битно у свету стартапа да људи знају шта радиш. Свака већа компанија која жели да сарађује, вероватно ће прво отићи на сајт 'Dealroom' и погледати да ли си на њему", рекао је Бјелотомић.

Он је истакао да је Дигитална Србија успела да се упише на ту листу уз велику помоћ Министарства науке, и додао да су захвални за првих 250 регистрација које су учинили домаћи стартапи, пошто је крајњи циљ, како каже, да свет има увид у српски стартап екосистем.

Оснивач и ЦЕО стартапа "60 сецондс" и "Репутео" Иван Кадић рекао је да свим домаћим стартаповима заједничка потреба за комуникацијом.

"Комуникација је кључна како бисмо опстали и пронашли клијенте, а платфома 'Деалроом' је круна канала комуникације ка потенцијалним инвеститорима који су заинтересовани за нашу државу и наш регион", рекао је Кадић.

Истакао је да је та комуникација на почетном нивоу потребна због мапирања и подизања проивода на следећу фазу, у којој се, како каже, подижу инвестиције и преговара са компанијама.

"Током скалирања свог првог производа направио сам табелу са преко 700 различитих фондова са којима сам био у честом контакту. Наша судбина је била да пронађемо инвестицију у Великој Британији, после које смо постали присутни на више од 120 тржишта на глобалном нивоу", рекао је Кадић. 

Извршни партнер фонда "South Central Ventures" Јан Коблер рекао је да се често дешава да стартап производ нема своју публику, пошто нема фокуса на комуникацији са клијентима и компанијама, те да се нада да ће "Dealroom" платформа бити од велике користи стартап екосистему наше земље.

Србија се на "Dealroom" платформи међу првима у региону придружује бази од 80 светских екосистема са циљем да омогући транспарентност и видљивост српског стартап екосистема, како локално тако и глобално, наводе из организације иницијативе "Дигитална Србија".

EUR/RSD 117.1117
Најновије вести