Како је наведено, музичка индустрија је једна од грана која је доживела највећу трансформацију у прошлом веку, а о дешавањима на глобалном нивоу када је реч о тој индустрији говорио је генерални директор IDJ World Wорлд Ђорђе Трбовић.
Он је на панелу “Креативна индустрија: “Ваш тихи сусед” навео да је музичка индустрија прва кренула у дигитализацију.
“Прва је започела начин конзумације путем дигиталних сервиса што је почело још 2.000-их година", рекао је Трбовић и додао да је дигитална конзумација музике брзим темпом прерасла до тада традиционалне начине као што су слушање музике путем ЦД-ова, касета...
Навео је да данас дигитална конзумација музике чини више од 60 одсто глобалног тржишта.
Прослављени глумац, продуцент и режисер Драган Бјелогрлић је изразио мишљење да се са филмом и телевизијом неће десити иста ствар као са музиком која ће, додао је, вероватно потпуно или у огромном проценту прећи на конзумирање садржаја првенствено преко платформи, интернета...
“Верујем да ће биоскоп и биоскопска дистрибуција остати такмац бар у наредних 20 година, али сигурно да у многим развијеним земљама света платформе представљају не само чињеницу, већ су можда и прешле 50 одсто начина како људи конзумирају пре свега телевизијске, а у последње време и филмске садржаје”, рекао је Бјелогрлић.
Копаоник бизнис форум, који ће окупити око 1.300 учесника, званично почиње сутра, организује га Савез економиста Србије, у сарадњи са компанијом Mastercard, а медијски партнер Форума је Новинска агенција Танјуг.