Разлог? Цијена – права ситница. Наиме, неки трговци су се раније жалили како су Подравка и још неки хрватски произвођачи набили цене својих производа, чему је тешко наћи оправдања. Из Кауфланда су поручили да имају дугогодишњу сурадњу са хрватским произвођачима, па и с Подравком коју “нису избацили с полица”. Напротив, тврде, тренутно купцима нуде неке од најпродаванијих артикала, међу којима је и Линолада.
“Неки други производи тренутно нису доступни, али преговори између Кауфланда и Подравке су у току и верујемо да ће се ускоро постићи договор, како би се купцима омогућио најбољи однос цене и квалитетне понуде”, обашњавају и додају: ”С обзиром на величину нашег асортимана, купци увек могу пронаћи алтернативно решење “.
Како се Подравка снашла у овим условима? Као и други произвођачи: пуњењем полица – бензинских пумпи.
Наиме, откако је на снази закон о максимално 16 радних недеља и забрана рада празником и недељом, приметно је да су неке бензинске пумпе добро снашле и накрцале полице разним производима, па и Подравкиним: од брашна, тестенина, пасуља, говеђих гулаша до соли, двопека, и вегете.