ВЕЧИТИ ДЕРБИ И НА САЈТОВИМА Ко има већу посету, ЗВЕЗДА ИЛИ ПАРТИЗАН

Велика борба се води за сваку победу у АБА лиги. Партизан и Црвена звезда су увек у жижи интересовања, а посебно након два везана вечита дербија која су припала црно-белима, прво у Евролиги, а потом и у регионалном такмичењу.
1
Фото: Tanjug/STRAHINJA AĆIMOVIĆ/bs

Поред тога, увек је занимљиво видети и ко се највише прати путем друштвених мрежа, односно званичних сајтова клубова.

Тако су се у јавности појавили подаци који показују сајт којег од тимова има највише кликова на месечном нивоу.

И бољи у дуелу вечитих ривала, који су очекивано на прва два места, јесте Партизан.

Сајт црно-белих у просеку посећује 114.000 људи на месечном нивоу, док црвено-бели стоје на бројци од 97.000 људи према писању кошаркашког новинара из Хрватске, Томислава Хорвата.

Изненађујуће је ко се налази на трећем месту. Очекивало би се да то буду Будућност, Цедевита Олимпија или пак Цибона, пошто долазе из градова са много више становника...

Али, на подијуму се још налази екипа Меге! И то са сасвим одличном посетом од 32.000 људи месечно.

То се дефинитивно може придати томе што сајт има и енглеску верзију, а узимајући у обзир толике кошаркаше који су отишли у НБА лигу, највероватније да добар део посете долази од странаца који су заинтересовани да прочитају одакле су то потекли Никола Јокић, па и Никола Јовић.

Четврто место припало је Задру са 26.000 људи на месечном ниову, пета је Цибона са 22.000, а од српских клубова, ту су још Борац са посетом од 13.000 људи на сајту месечно, као и ФМП чији сајт види 11.000 људи.

Телеграф

EUR/RSD 117.1527
Најновије вести