Ванредно стање не одлаже јавне набавке у ЈКП Чистоћа

Због увођења ванредног стања, као и мера за спречавање ширења коронавируса, градска комунална предузећа принуђена су на то да свој рад прилагоде новонасталој ситуацији.
f
Фото: ЈКП „Чистоћа”

Појачане су мере предострожности, процес рада је оптимизиран, тако да на посао долазе само они који морају, док запослени у администрацији углавном раде од куће и за сада се јавне набавке реализују планираном динамиком.

У складу с одобрењем руководилаца појединачних служби, одређен је потребан број људи у администрацији и сам процес рада је оптимизиран, тако да послови буду одрађени без застоја, уз поштовање свих мера које важе у ванредном стању, наводе у ЈКП „Чистоћа”. Додају да све службе раде редовно, уз одговарајуħе мере предострожности, дезинфекцију возила и опреме, а екипе на терену имају одговарајућу заштитну опрему. Све чистилице и цистерне за прање улица користе средство за дезинфекцију које је нам је уступило ЈКП „Водовод и канализација”.

Без обзира на ванредно стање, екипе за сакупљање и транспорт отпада раде по редовном програму, и, како из „Чистоће” поручују, неће бити кашњења ни застоја и смеће ће бити уклањано једнаком динамиком. И одржавање јавне хигијене је у редовном режиму, а као једна од додатних мера, у граду и приградским насељима интензивирано је прање и дезинфекција контејнера и простора око њих. Осим тога, ради лакшег и безбеднијег одлагања отпада, поклопци на свим подземним и надземним контејнерима су скинути, односно фиксирани, да их грађани приликом бацања смећа не би додиривали рукама.


Пријавити промену статуса фирме

Како незванично сазнајемо, због новонастале ситуације и нових државних мера, стотине паушалаца, поготово из ИТ сектора, позатварало је фирме, а док те промене не пријаве ЈКП „Чистоћи” – будући да је то је обавеза власника фирме – то предузеће наставља да шаље рачуне.

По Одлуци о одржавању чистоће града Новог Сада, сва правна лица су дужна да пријаве ЈКП „Чистоћа” промене у вези с престанком рада, променом делатности, привременим прекидом, односно наставком обављања одређене делатности, пријавом или пак ођавом пословних јединица. „Чистоћу” би требало обавестити и о промени адресе седишта фирме, власништва, као и промени одговорног лица, лица за заступање... Осим тога, корисник је, као власник пословног простора или закуподавац, дужан да у року од 15 дана од закључења или раскида уговора о закупу пословног простора, пријави или ођави задужења за услуге одржавања чистоће.


У „Чистоћи” напомињу да се, за сада, све јавне набавке реализују планираном динамиком, те да тренутно нема посебних измена или одлагања. То предузеће је у претходне две седмице расписало укупно пет тендера. Осим набавке неопходних материјала, на сајту „Чистоће” објављен је и позив за подношење понуда за санацију приступних стаза на депонији, као и за услуге мануелног пречишћавања јавних површина недоступних за машинско чишћење. Иначе, реч је о површинама које нису обухваћене Програмом одржавања јавне хигијене, а како је у конкурсној документацији наведено, осим чишћења метлом, тендером је обухваћено и ручно прање улица, те стругање ивичњака, тротоара, пешачких и бициклистичких стаза и паркинга, као и сакупљање отпада у камион.

Ј. Вукашиновић

 

EUR/RSD 117.1474
Најновије вести