Ови аутори одабрани су на претходно отвореном конкурсу који су расписали Мултимедијални центар „Лед арт” из Новог Сада и Агенција „Комуникарт” из Панчева.
Лариса Ацков (Панчево, 1971) дипломирала је на Факултету примењених уметности у Београду, на одсеку за керамику. Чланица је УЛУПУДС-а од 2001. године. Магистрирала је Уникатну керамику 2004. на Факултету примењених уметности. Самостална је уметница, а поред керамике бави се и сликарством, мозаиком и стрипом. Имала је 21 самосталну изложбу и учествовала је 120 групних изложби керамике, скулптуре, слика и стрипа, у Србији и иностранству.
Бојан Дојкић (Зрењанин, 1980) живи и ради у Новом Саду. Дипломирао је на смеру графичких комуникација на департману за примењене уметност и дизајн Академије уметности у Новом Саду. Имао је пет самосталних изложби, међу којима се издваја “100 минијатурних Егзит створења” на Егзит фестивалу 2011. године. Бавио се илустрацијом и учествовао у бројним групним изложбама. Освојиио је први награду 2016. у категорији слика, цртежа, графика и комбинованих медија на међународном Бијеналу минијатуре у Горњем Милановцу.
“Ремикс комикс” је пројекат подржан од стране Европске комисије кроз програм Креативна Европа, и реализује се у сарадњи шест удружења – ММЦ „Лед арт” Нови Сад, „Лустр Фест” Праг, „Комуникарт” Панчево, „Форум” Љубљана, „Зид театер” Амстердам и Фондација Нови Сад – Европска престоница културе 2022 Нови Сад.
Пројекат има за циљ да истражи локално културно наслеђе микросредина, специфичне историјске моменте, значајне личности, урбане легенде и хероје из краја, и представи их публици кроз форму стрипа. Специфичност пројекта је у томе што ће локално културно наслеђе сагледавати из угла социјално осетљивих и угрожених група, чији ће представници бити укључени у рад са уметницима. Крајњи циљ овог програма је настанак уметничког дела у форми стрипа у јавном простору.
На истом задатку сарађиваће десет учесника из четири државе - Чешке, Холандије, Словеније и Србије, током две недеље заједничког рада. Радни језик резидената биће енглески.
Е. Н. Л.