Алибабина платформа „Флиги“ види Србију као привлачну дестинацију

Србија ће се као туристичка дестинација од 15. маја наћи на Алибабиној туристичкој платформи "Флиги"(Fliggy), изјавила директорка Туристичке организације Србије Марија Лабовић
Direktorka Turističke organizacije Srbije Marija Labović  Foto: Tanjug/video
Фото: Директорка Туристичке организације Србије Марија Лабовић  Фото: Танјуг/видео

БЕОГРАД: Србија ће се као туристичка дестинација од 15. маја наћи на Алибабиној туристичкој платформи "Флиги", на којој је прошле године идеју за путовање потражило око 270 милиона корисника, а ту промоцију наша земља ће имати бесплатно, изјавила је за Танјуг директорка Туристичке организације Србије (ТОС) Марија Лабовић.

Према њеним речима, та кампања представља сугестију, односно давање идеја где кинески туристи могу путовати, али од оног тренутка када се за то стекну здравствени услови.

"Ми не позивамо туристе из Кине да дођу у тренутку када то реално није могуће, већ да буду припремљени за тренутак када то буде могуће. На њој ће бити представљено где путовати кроз Србију, али и предлози како кинески туристи читав одмор да проведу у нашој земљи, а не као део кружног путовања", објаснила је Лабовић.

Током кампање, додаје она, биће посебно наглашавано да је Србија укинула визе за кинеске грађане и да смо и даље “виза фрее” када су Кинези у питању.

Лабовић напомиње да је Србија и до сада имала кампање са “Флигијем” и другим туристичким платформама прошле и претходних година, али, истиче, ове године су се они обратили Србији.

"Ову кампању радимо без плаћања, што показује да су они тржишно оријентисани и да виде своју прилику у представљању Србије као туристичке дестинације, односно да препознају да су Кинези заинтересовани за путовања у нашој земљи и да очекују да када се стекну услови, кинески туристи крену у Србију", навела је Лабовић.

Према подацима из 2018. на 2019. годину, указује она, “Флиги” платформу је имало 100 милиона корисника који су скинули ту апликацију.

Апликација је имала више од 270 милиона корисника у току прошле године, који су пратили оно што се дешава на платформи.

“Што значи да се заиста обраћамо великом делу популације Кине”, подвукла је Лабовић.

На “Флигију” ће, каже Лабовић, и начин представљања Србије бити другачији, а изгледаће тако што ће линценцирани водичи који говоре кинески језик кроз директно укључење и пренос на платформи представљати дестинације.

Једана од тура, на пример кроз Београд, кренуће од Калемегдана, преко ушћа Саве у Дунав, па кроз Кнез Михаилову улицу до Трга Републике, где ће бити представљени Народни музеј и Народно позориште, а онлајн тура биће завршена у Скадарлији, како би део кампање била и гастрономија.

Осим музеја у српској престоници, на “Флигију” ће бити представљени и музеји широм Србије, и не само музеји, већ и многи други културно-историјски локалитети, а посебно они који су на УЦЕСЦО листи.

“Такође ћемо им представити природне лепоте Србије, јер након оволико месеци затворености и стреса, и они желе да се што пре одморе у природи. Тако да ћемо им представити и тај део наше понуде који је заиста богат”, рекла је Лабовић.

Тако ће се на платформи наћи природне лепоте Западне Србије, од Златибора, Златара, Таре, Увца, кућице на Дрни, али и природне лепоте Источне Србије, крстарење Дунавом, пролазак поред Трајанове табле, као и најзанимљиве дестинације Војводине…

Осим на привлачењу туриста из Кине, Лабовић каже да је Србија окренута и на привлачење туриста из региона и других европских земаља чији су грађани годинама међу првих 10 по броју долазака у нашу земљу.

“Ми смо за време трајања пандемије имали више уживо укључења за друге дигиталне канале, тако да смо у том смислу врло активни, али у давању сугестија где путовати када све ово прође, а та дигитална кампања је била под слоганом “Остани код куће данас, да би путовао сутра””, навела је Лабовић.

Истиче да су кроз те дигиталне кампање непрестано подсећали на Србију као туристичку дестинацију, како наша земља не би изгубила положај у туристичком свету, који је, каже, годинама градила.

Лабовић наводи да ће интензивна дигитална кампања Србије као дестинације бити настављена у земљама региона и у појединим земљама Европе и након пандемије.

То се пре свега односи, каже, на све земље бивше Југославије од Словеније, Хрватске, БиХ, Црне Горе, Северне Македоније, али и на привлачење туриста из Мађарске, Бугарске, Румуније, Грчке, Турске, Немачке, Русије.

“То су земље из којих генеришемо највећи број туриста”, навела је Лабовић.

EUR/RSD 117.5900
Најновије вести